Smileysarna

P

ponnylollo

Kanske skulle legat på buke-hjälp men jag tycker endå att det passar på U lr nåt:o:D

Tycker inte ni oxå att buke borde få lite nya smileys?

:angel: :banana: :D :love:

Sv: Smileysarna

Nej det känns redan så oseriöst så tycker de räcker me de 22 smileysar som finns. Men det är ju bara mitt tycke..

haha jag e smileyy beroende det e nog därför :rofl:

Men jag tycker man iaf borde ta bort :smirk: Det blir så många onödiga bråk pga. dom föratt ingen vet vad dom betyder :p

det borde finnas nån som suckar eller ser tråkande ut och undrande:banana:

:confused: tycker jag e undrande :D

Men suckar skulle nog också skapa bråk:o

Däremot lite mer mordärna smileysar tycker jag :D

Är det bara min dator eller har smilysarna bytt plats också:confused:

bytt plats??

kl

Såhär borde smileysarna se ut typ :D

SmileySaver-Screensaver-w300-10327.jpg

jaa, bytt plats, där på sidan där man ska klicka på dem *pekar* aja, som syns ju inte här förståss, men längst upp i vänstra hörnet satt ju alltid :angel: nu sitter :cry: där! fattar ni vad jag menar?

Så äre här med men jag kan alla smileysar i huvudet så jag trycker aldrig på dom :D

Jag gillar de smileysarna som finns, men en spysmiley och en arg :devil:-smiley skulle inte skada. Jag gillar smileysar :)

tycker att alla som finns på chatten borde finnas här :angel:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Shaggy
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 781

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat