FT_ryttare

Trådstartare
ok jag har precis skaffat MSN.. o d e sjukt dålig smileys där.. skulle vilja ha lite andra men vart hittar ja dom.. alltså ja har sökt o hittat massor menkan inte spara in dom på MSN..

visa lite snygga o roliga användbara smileys så ja kan ladda upp dom på MSN..
 
Sv: smileys

Det är väldigt enkelt.
Gå ut på en smileysida, tex http://www.my-smileys.de/

Högerklicka på bilden du vill ha, välj spara bild. Lämplig plats är mina bilder, eller nåt annat ställe där du enkelt hittar dem.
Öppna msn, öppna ett konversationsfönster.
Klicka på smileyn, och när du får upp rutan med smileys, klicka på "MERA".
Då får du upp ytterligare en ruta, där du har alla smileys listade. Klicka på "skapa", och en annan ruta öppnas. Det står "lägg till anpassad uttryckssymbol".
Klicka på knappen "sök bild" och leta rätt på smileyn du vill använda, döp den till något lämpligt, rekommenderar att du sätter [ eller nåt före och efter, så du inte bara skriver "ha". Då kommer nämligen smileyn att komma fram om du skriver "hamn"..... så blir det [smiley]mn, inte alltid så lämpligt ;)

Klicka på ok, o sen är det fritt fram att använda din egna smiley i konversationer! :)
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 634
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 843
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 172
Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
23 466

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp