svea

Trådstartare
Alltså, jag kan inte hitta var man får upp smileys nu för tiden. Hjääääälp!

Alltså, jag kan inte hitta var man får upp smileys nu för tiden. Hjääääälp!

I verktygsfältet för att skriva inlägg, där finns en liten :) att trycka på för att få fram alla smileys. Skriver du på mobilen kan den ibland vara lite svår att se beroende på hur stor skärmen är.

Man kan behöva rulla neråt på sidan för att kunna se dem.
Har gjort den missen massor med gånger att klicka på :) och sedan undra varför de inte kommer fram.

I verktygsfältet för att skriva inlägg, där finns en liten :) att trycka på för att få fram alla smileys. Skriver du på mobilen kan den ibland vara lite svår att se beroende på hur stor skärmen är.

Verktygsfältet har jag inte heller sett till på länge.

Så här ser det ut för mig när jag skriver svar. Syns inte det för dig när du skriver svar?

Verktygsfältet har jag inte heller sett till på länge.

Bifogade filer

• 1CE76000-7EE2-405B-BD77-E300E6E6B0D3.webp
    1CE76000-7EE2-405B-BD77-E300E6E6B0D3.webp
    71,1 KB · Visningar: 31
Gaaaaaaaaah! Nu när jag satte på den där funktionen fick jag tillbaka att alla påbörjade svar som jag inte skickar sparas. Kan man få bort den utan att stänga av allt annat?

Det borde väl inte vara överallt? Om du klickar på "disketten", utkast, kan du välja att radera det som är sparat.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Fritid Kära, allvetande bukefalos. Är det någon som vet om man kan köpa silikon för att sätta på kläder för bättre grepp? Har några gamla...
Svar
4
· Visningar
255
Senast: MCP
·
  • Låst
Relationer Bukefalos har ju funnit bra länge nu och folk har förstås både kommit och gått. Vilka saknar ni? Jag börjar med Domaren. Lite före sin...
Svar
5
· Visningar
895
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama