Smartwatch till ridning?

Anemone

Trådstartare
Jag letar efter en smartwatch att använda vid ridning. Vill främst använda den för att lätt kunna kalla på hjälp om något händer, när jag rider ut ensam. Har sett lite på garmins klockor med ”livetrack”.

Vad har ni? Vad fungerar? Vad ska undvikas?

Jag letar efter en smartwatch att använda vid ridning. Vill främst använda den för att lätt kunna kalla på hjälp om något händer, när jag rider ut ensam. Har sett lite på garmins klockor med ”livetrack”.

Vad har ni? Vad fungerar? Vad ska undvikas?
Har en från Apple. Supernöjd. Om jag *peppar peppar* skulle ramla av så och inte kan svara inom en viss tid så ringer klockan upp min man och skickar koordinationerna om vart jag befinner mig.

Liknande trådar

Hästmänniskan Vad använder ni för hörlurar när ni rider? Spanat länge nu på en lösning. Vill komma från att fippla med mobilen om det ringer, sen så...
Svar
5
· Visningar
416
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 192
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Jag har problem med lederna och har svårt med skottkärra eftesom man lyfter tyngden i handtagen till ganska stor del när man kör främst...
Svar
12
· Visningar
1 000
Senast: ptr
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 467
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30