Smartwatch till ridning?

Anemone

Trådstartare
Jag letar efter en smartwatch att använda vid ridning. Vill främst använda den för att lätt kunna kalla på hjälp om något händer, när jag rider ut ensam. Har sett lite på garmins klockor med ”livetrack”.

Vad har ni? Vad fungerar? Vad ska undvikas?
 
Jag letar efter en smartwatch att använda vid ridning. Vill främst använda den för att lätt kunna kalla på hjälp om något händer, när jag rider ut ensam. Har sett lite på garmins klockor med ”livetrack”.

Vad har ni? Vad fungerar? Vad ska undvikas?
Har en från Apple. Supernöjd. Om jag *peppar peppar* skulle ramla av så och inte kan svara inom en viss tid så ringer klockan upp min man och skickar koordinationerna om vart jag befinner mig.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
890
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 072
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 084
Senast: valy
·
Hästmänniskan Jag kommer inom en överskådlig framtid stå utan häst och har funderat på, om jag vill ha en ny häst och i så fall vilken typ av häst som...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 832
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regntäcke till shettis?
  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp