Smartwatch till ridning?

Anemone

Trådstartare
Jag letar efter en smartwatch att använda vid ridning. Vill främst använda den för att lätt kunna kalla på hjälp om något händer, när jag rider ut ensam. Har sett lite på garmins klockor med ”livetrack”.

Vad har ni? Vad fungerar? Vad ska undvikas?

Jag letar efter en smartwatch att använda vid ridning. Vill främst använda den för att lätt kunna kalla på hjälp om något händer, när jag rider ut ensam. Har sett lite på garmins klockor med ”livetrack”.

Vad har ni? Vad fungerar? Vad ska undvikas?
Har en från Apple. Supernöjd. Om jag *peppar peppar* skulle ramla av så och inte kan svara inom en viss tid så ringer klockan upp min man och skickar koordinationerna om vart jag befinner mig.

Liknande trådar

Hästmänniskan Vad använder ni för hörlurar när ni rider? Spanat länge nu på en lösning. Vill komma från att fippla med mobilen om det ringer, sen så...
Svar
5
· Visningar
449
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 160
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Jag har börjat drömma om att köpa ny häst efter att jag miste min underbara d-ponny för ett par år sen. Vad jag skulle önska: -lugn och... 2
Svar
29
· Visningar
2 056
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 566
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka