Sv: Smärtlindring - har ni bestämt er?
Jag inbillar mig att jag INTE kommer att behöva byta bm men går inte första och andra får man väl prova nr 3... 4... hur många finns det?
Ja, det beror säkert på många faktorer men just nu är det tydligen heller inte högsäsong dvs enormt stor risk med fullbeläggning som på somrarna tex.Scilla skrev:Haha det beror ju helt på vilket bb du föder.. min jobbarkompis granne är bm och härom dagen hade det varit 9 st inne på vårat bb som höll på att föda och då är det överfullt och finns väl knappast några marginaler att byta däremot när jag födde så var jag helt själv men det är mer ovanligt att man har hela avdelningen för sig själv...
Vad gör du om du inte tycker om den andra heller då? sedan är det ju faktiskt så att är man inte helt själv med en bm hela tiden utan det finns ju andra i rummet som man kan vända sig till om man tycker saker och ting är helt galet.
Jag inbillar mig att jag INTE kommer att behöva byta bm men går inte första och andra får man väl prova nr 3... 4... hur många finns det?