Smärta vid ägglossning

S

saffran2

igår trodde jag att jag hade ägglossnig, vaknade med av att jag hade lite ont i magen. men inte så farligt...sen vid typ 11 tiden fick jag sån jävla huvudvärk, migrän typ. det blev bara värre o värre. sen fick jag stickningar i läpparna o benen. sen försvann den plötsligt.. men då fick jag förbannat ont i höger ljumske istället. det bara högg när jag gick lr rörde på mig. så jag ringde till sjukan. fick en tid, och där inne kände dom i ljumsken o f*n vad ont det gjorde. så dom skickar mig till akuten, får ta massor med prover plus gravtest. men det visade inget..mådde illa också. dom beslutar att jag ska få ligga kvar under natten.. idag när läkaren kommer in så känner han på magen, och pratar med andra läkare som var med, och dom tror att det kan vara så att jag haft ägglossning.
men kan det verkligen göra så förbannat ont? jag gick ju dubbel vikt för att det gjorde så ont:confused:

Sv: Smärta vid ägglossning

Jag har hört att ägglossning kan göra jätteont på vissa kvinnor. Men det kan också göra jätteont när ägget fäster i livmodern om du är gravid. Och då visar det inte positivt på några tester heller. Jag vill inte ge dej falska förhoppningar, men det kan ju vara så.

Jag har hört att ägglossning kan göra jätteont på vissa kvinnor. Men det kan också göra jätteont när ägget fäster i livmodern om du är gravid. Och då visar det inte positivt på några tester heller. Jag vill inte ge dej falska förhoppningar, men det kan ju vara så.

tror ej att jag är gravid. då skulle jag vara i v. 2+5 tror jag.. och låter lustigt att det skulle fästa redan nu

men sa du inte i den andra tråden att du just haft ÄL ? Då kan det i teorin vara att ägget fäst. Eller att det fäst och lossnat igen (?). Men att det gjorde så ont, vad jobbigt! Hoppas du slipper uppleva det igen iallafall.
Jag hade stickningar i ljumsken när jag blev gravid, trodde då det bara beodde på ÄL men det var nog då det fäste :love:

men sa du inte i den andra tråden att du just haft ÄL ? Då kan det i teorin vara att ägget fäst. Eller att det fäst och lossnat igen (?). Men att det gjorde så ont, vad jobbigt! Hoppas du slipper uppleva det igen iallafall.
Jag hade stickningar i ljumsken när jag blev gravid, trodde då det bara beodde på ÄL men det var nog då det fäste :love:

jo enlingt en räknetabell, så skulle jag ha ägglossning i Tisdags.
man kan ju hoppas på att det berodde på att ägget satte sig fast:laugh:

Oh ja! jag har gräsligt ont vid ägglossning. Blir helt väck av smärtan.

jag har aldrig, eller väldigt sällan haft någon mensvärk. och absout inga käningar vid ägglossning, så för mig kändes det lite mysko att man kunde ha så här jäkla ont..

Håller tummen åt dig och hoppas vi får rapport när det är testbart ;)

jag ska skriva så fort jag får veta något. idag har jag inte alls ont i magen. det va bara i Torsdags och väldigt lite igår. mysko detta

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 539
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 528
Senast: Dopy
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt i förväg för en eventuellt detaljerad beskrivning... :o För ett år sen lite drygt så gjorde jag en galloperation där hela...
Svar
5
· Visningar
1 638
Senast: skuggi
·
Gravid - 1år Ny här på bukefalos men varit en tyst läsare i många, många år. Vet inte riktigt vart jag ska börja, har varit kaos i huvudet sen i...
2 3
Svar
40
· Visningar
12 975
Senast: Lilleknodd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar