honung
Trådstartare
Jag fick en Google Nest förra julen och var väl först lite tveksam, tyckte det var ännu 'en sån där onödig grej' och 'bli avlyssnad jämt?', men resignerade och kopplade in den. Har några rumslampor kopplade på den och använder den mest som en radio/spotify-spelare och som timer vid matlagning. Har väl inte engagerat mig så mycket i den men har börjat att använda den mer och mer. Ser att jag har mer och mer nytta av den, behöver tex inte sätta mig vid datorn för att lägga varor i varukorgen för min matvarubeställning, tänder inte onödiga lampor, släcker alltid lampor när jag går ut ur rummet, får påminnelser och div tidsstyrda händelser. Är jag uttråkad kan denna googelsambo roa mig hysteriskt ibland vid samtal med den, och den säger alltid godmorgon eller godnatt glatt & trevligt oavsett hur otrevlig jag är mot den 
Har börjat snegla på smarta gardiner eller rullisar, finns ju på ikea såg jag...nån som använder såna?
Jag vill ha tips om fler sätt att få ett smart hem. Jag använder inte kaffebryggare, jag använder inte tv.
Hur ser ditt smarta hem ut?
Har börjat snegla på smarta gardiner eller rullisar, finns ju på ikea såg jag...nån som använder såna?
Jag vill ha tips om fler sätt att få ett smart hem. Jag använder inte kaffebryggare, jag använder inte tv.
Hur ser ditt smarta hem ut?