Smart-TV och chromecast

WBanna

Trådstartare
Ursäkta dum fråga, men vi har ingen egen smartis, så jag har noll koll. :D Har man användning av en chromecast när man har smart-TV eller streamar man direkt till TV:n?
 
Ursäkta dum fråga, men vi har ingen egen smartis, så jag har noll koll. :D Har man användning av en chromecast när man har smart-TV eller streamar man direkt till TV:n?
Vi har smartTV och chromecast. Kollar på netflix direkt via tv:n men streamar annat via chromcasten.
 

Liknande trådar

Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
389
Senast: lytesout95
·
IT & mobiler Jag behöver köpa en ny tv, och jag behöver hjälp med vad jag ska titta efter. Har under flera år kollat via äppel-tv och använt flera...
2
Svar
32
· Visningar
1 633
Senast: Malinois
·
Relationer Jag följer några ekonomikonton på Instagram. Accepterar följarförfrågningar inom det området. Igår fick jag en förfrågan som jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 799
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag håller fortfarande på och krånglar lite smått med min fd arbetsgivare... Kom då att tänka på om det är det något intyg jag kan...
Svar
7
· Visningar
809
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp