Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dynbox passar inte riktigt i extrautrymmet som finns, kommer köra plastbackar och rejäla ”påsar” som man kan staplaJag har ingen jättestor sadelkammare till mina grejer.
Men har skaffat en dynbox i plast som jag har på logen där jag förvarar sådant som inte används dagligen.
Om du nu har något extra utrymme!
Kom annat ivägen men nu är jag igång igen och funderar på förvaringen.
Här är en bild på skåpet:
Tänker att jag ska köpa en hängare till tömkörningsgjorden och sätta över sadelhängarna, och krokar på sidorna för tömmar, inspänningstyglar, linor osv om det får plats.
På golvet behöver jag ha två par stövlar, ryktväskan. Undrar om man kan ha någon låda för benskydd där också?
Alla tips på hur man kan få rum med så mkt som möjligt tas tacksamt emot
HahaTänk vad billigt det kommer bli, ingen mer shopping som inte får plats i förvaringsskåpet
Jag skulle ha satt krokar på ena sidan som du skriver, men små korgar (jättesmå trådbacks-korgar) på andra sidan, där man kan ha småsaker, lindor, benskydd, flughuva mm.
Hur blev det?Haha
Har flyttat in en del grejer, det är väldigt trångt på bredden på sidorna om sadlarna. Har satt upp lite krokar men tror att jag kommer störa mig på att sakerna är ivägen när sadeln ska in/ut, får se. Korgar får definitivt inte plats där..
Just nu funderar jag över om jag ska prioritera lådan med benlindor eller sjukvårdslådan i skåpet, något av dem behöver nog förvaras på annat ställe..
Jäkligt trångt men fick in det mestaHur blev det?
Är på G att göra i ordning min nya (lilla) sadelkammare och suger åt mig idéer och lösningar
Gärna!Jäkligt trångt men fick in det mesta
Kan fixa bild!
Ska göra mitt bästa för att komma ihåg senGärna!
helt galet vad mycket du fick in@DarkInNight
Visa bifogad fil 74728
Har en plastback på golvet mer benskydd, på sidan står 2 par stövlar. Sporrar hänger längst in på nedersta sadelhängarens undersida.
Flyttade upp sadelhängarna för att få mer plats under vilket istället gjorde att pannbanden tar i ena sadeln när man stänger skåpen, mindre lyckat men fick bli så.
Har en krok över dressyrsadeln där tömkörningsgjorden hänger längst in. Är väldigt trångt att ta ut/in den dock. Krokar på sidan av sadeln men går inte att ha för mkt där, blir trångt.
På mittenhyllan putsgrejer, hjälm, handskar och lite annat.
Jag är lite av en tetrismästare när det gäller att packa smart. Och jag har mycket grejer som jag tycker är helt nödvändiga att ha enkel tillgång tillhelt galet vad mycket du fick in
Är garderoben 60 cm bred?
Jag gillar också att tetrispacka! Men inte varje dag.Jag är lite av en tetrismästare när det gäller att packa smart. Och jag har mycket grejer som jag tycker är helt nödvändiga att ha enkel tillgång till
Men det är jäkligt trångt..
Ja jag tror den är typ 60! Lite mindre kanske.
75 cm är bra för då får schabraken plats ordentligtJag gillar också att tetrispacka! Men inte varje dag.
Så jag funderar över om jag ska ha 3*60 cm garderober, eller 2*60 och en 75 cm för att ha lite extra utrymme i storhästens garderob där jag kommer vara oftast i
Bra input75 cm är bra för då får schabraken plats ordentligt
Blir nog väldigt trångt med 50 cm.Vad tror ni om den här garderoben? Får man plats med sadlar i garderoberna bakom dörrarna, de ser ut att vara cirka 50 cm breda.
https://jysk.se/forvaring/garderober/garderober/plus/garderob-vellerup-200x200-kombi-ek