H

HallonDoft

Nu ska jag lyxa till det för mig och min häst med ett broderat schabrak tänkte jag... MEN beslutsångesten har infunnit sig!! Totalt!
Kan man få lite smakråd här kanske? Det kanske ska tilläggas att min häst är mörkt brun med strimbläs och 2 vita fötter.
Vilken färg?
http://horze.se/product_info.php?products_id=17061&n=M1

Eller kanske ljusblå sammet?!
http://horze.se/product_info.php?products_id=17050&n=M1

Vi ska inte ut på tävlingar eller visa upp oss på något vis! Det är bara jag som vill känna lite extra lyx ibland! :d

Sv: Smakråd!

Jag förstår att du har beslutsångest, de flesta var ju jättefina! Sammetsschabraken gillade jag inte lika mycket som de andra dock.

Nää det är skit svårt!!! Funderar på att lägga ner alltihopa för jag kan ju inte välja! :P

Gillar med den ljusblåa! :)
Eller den i marinblå... Det ligger nog mellan de två! :D

Nu har jag mycket ljusblå saker också, men jag tycker man tröttnar fort på ljusblått (främst på brun häst)

jag tycker svart är snyggt på brun häst, så den svarta med rött kanske (beroende på vilken brun nyans det är på din häst) eller den bruna tror jag (beror också lite på vilken nyans det är på din häst) :laugh:

Det bruna eller det blå med röda kantbandet. Sammetsschabraken gillade jag inte alls om jag ska vara ärlig.

Nej jag har dissat sammetsschabraken!
Lutar starkt åt det marina med röd kant! Fina vi ska bli i skogen! :P

*KL* Ärligt talat, skippa båda schabraken. Kass kvalité. Har de som den första länken visar. Glider ner och lägger sig på manken. DÄr skaver den vita sår på manken. Tror rekordet är att få sadla om 3 gånger under en timme. ÄNDÅ har de åkt ner. :eek:

Attans!! Var hittar jag med bra kvalisort då? Hmm... Tycker jag sökt och letat massor nu jue! :P

Jag är ju dökär i schabraken från Mias RS, mina ligger bra och har hållt sig fina i flera tvättar. Men då hoppar man ju upp ett snäpp i prisklass. Himla synd att inte dessa var bra, jag var ju änna sugen själv på nåt :p

Hehe för min del hoppar man ganska många snäpp! :P
Hittar ingen bra sida med brodyr på mias heller?

Hööks "showmaster square"? Snygga och prisvärda. :)

Sjöhagen har bra priser och bra kvalité också, och där kan du välja färgmatchningar precis som du vill.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som sett den blå jackan (som man kan ta av armarna på så det blir en väst) som är en av horzes produktnyheter. Jag tycker...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: Jossantt
·
M
Utrustning Hej! igen, känns som jag frågar mycket nu, men alla ni här på buke är ju så duktiga och kommer med så bra svar:D Som ni kanske sett i...
Svar
2
· Visningar
685
Senast: maadddeeee
·
Utrustning Jag blir galen!! Måste få hjälp att veta vilken färg färgen kallas på ett par lindor därifrån (från horze). ska köpa dethär schabraket...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: snorleif
·
Dressyr Var inne och surfade runt på H*rz* och hittade följande schabrak. Är sugen på bägge svarta (grå passpoal och röd/gul passpoal) samt det...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: panaccea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur