Små söta Bäbisar!

ZanMiguel

Trådstartare
Äntligen så har våra kaninbäbisar blivit söta! Dom hoppar omkring och är så söta! Det är omkring 17-08 små bäbisar här hemma! Här kommer lite bilder på dom!

Titta och njut av små söta kaninbäbisar!

Sv: Små söta Bäbisar!

Dom är så söta! Nja det skulle jag nog nästan kunna göra! En låda bäbisar kommer:D

Åhh vilka snuttisar :love: Kommer ihåg när mina ninungar öppnade ögonen (fick ta hand om dom från dag ett då jag inte visste att mamman var gravid) fast min lilla Tuss öppnade bara ena ögat och hoppade runt så en hel dag :rofl:

Dom är så otroligt söta! Precis när dom börjar skutta runt och hålla på så är dom otoligt söta!

:love: :love: :love:

Jösses, bebisbilder är rent livsfarliga för hjärtat jue:D

Liknande trådar

Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
1 465
Senast: WildWilma
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 227
Senast: Marvin
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Barret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama