Små barn roar sig lätt...

MissFideli

Trådstartare
Idag var jag ute och polerade lite på min ickeblanka vita bil. När jag kom in, så for det runt ett lila knyte som en idiot här hemma med nått gult framtill. Abbie hade varit uppe på diskbänken och hämtat svampen jag har när jag diskar och den lekte hon med hela dagen sen. Bar runt på den, kastade, sparkade... Yoga satt på klätterträdet och tittade och det såg ut som om hon skakade på huvudet och suckade, men detd röjde inte länge förrän damen kom kånkandes på en av sina råttor och började leka med den istället.

Oj, vad katter är underbara !!

Usch! Du gör inte min redan olidliga väntan på katt något lättare. Jag vill ha min buskatt nu, genast, helst igår!!! ;-)

Ja, jösses. Det är inte en lugn stund hemma sen jag fick kattungar kan jag berätta. Men underbart är det ! Även om gardinerna är uppknutna och mattorna ligger som rular längst väggarna... :love: :love:

jag har själv 2 katter en på 1½ år och en på 10 månader sen jag skaffade den lile så har jag fått städa efter dom och dom bara springer och springer kl 4 på morgonen börjar de om igen välter kruker trasslar i hopp matterna tar i sönder toa papper hämtar de inne på toat men de är ändån mina små sötnosar :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka