Sv: Sm

Min plan är då så :o får se hur det går i sommar. brukar det vara stort? Har aldrig tittat faktiskt...

Jag tänkte vara med å tävla barrel race med min polle!

Jajamen, hade tänkt det om det inte händer något oförutsett!
I trail, w. horsemanship och versitale horse.

Är det någon som varit på okna tidigare och tränat? Jag har planerat att åka dit och testa en lektion för jag har hört att det är riktigt bra där!!?

Okey. Är det bra där?? Bra tränare och sånt? Vet du om man kan träna de grenar man vill eller om det är rent allmänt?

Okey. Är det bra där?? Bra tränare och sånt? Vet du om man kan träna de grenar man vill eller om det är rent allmänt?

jag känner en av dom och han håller mest på med kor,:smirk: dom andra vet jag faktiskt inte riktigt!:D

:)

ingen aning det är mitt första år med SM så nerverna är heta

Detsamma! Har inte haft min häst hos mig (pluggar) på 2 mån, så vi får ju se hur det går med räningen i sommar också innan jag bestämmer mig helt.

Så du känner dom som har okna? Har mailat dom (eller vem det nu var) hört om jag an komma dit några dagar innan, tänkte tävla i södra sverige helgen före o eftersom jag bor i världens ände så känns det onödigt at åka upp o ner. Men vi får ju se :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det är dags för det första svenska mästerskapet någonsin för lag i working equitation! Sex klubbar och sju lag kommer till start hos...
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen avgjordes lag-SM i dressyr på Linköpings Fältrittklubb. Edsbyns Ridklubb red hem SM-guldet i dagens final.
Svar
0
· Visningar
136
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mariestads Ridklubb höll i den ledning de hade på lag-SM efter lördagens dressyr och hoppning. Efter söndagens avslutande terräng tog...
Svar
0
· Visningar
112
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under söndagen ska det delas ut medaljer vid SM, lag-SM, JEM och YREM. Här finns allt du behöver för att hänga med denna fullmatade...
Svar
0
· Visningar
62
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka