Sm Ponny 2005

H

Hebbeli

Jippie SM för ponny kommer att gå i Bränntomt Skaraborg i augusti :rofl: undefined

Sv: Sm Ponny 2005

Nejdu, de är inget bestämt ännu. Som det är nu ska vi inte ha någon fälttävlan alls i år (gamla styrelsen), men sen är det upp till nya styrelsen att bestämma hur de ska ha det.

Senast ändrad:

Konstigt att landslagstränare stod och sa det i Falkenberg då....Han om någon borde väl veta?

Jag tyckte jag såg på Ridsportförb sida att SM skulle gå i Kalmar? Men går ponny och Häst på samma bana/helg?

Frågande Miss T :confused:

Hupp... Såg nu att det stod Lag-SM på Ridklubben Udden i Kalmar... Sorry...

Konstigt jag tyckte att jag läste i ridsport idag att SM skulle gå i Skaraborg... :angel:

Som sagt, det är inget bestämt ännu. Vissa i styrelsen vill ha, och resten vill inte ha, beslutet kommer att tas efter årsmötet då styrelsen väljs och det är den nya styrelsen som bestämmer.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
159
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en SM-späckad vecka. Utöver SM-veckan i Västerås, där nya mästare utses i såväl distansritt som working equitation, så bjuder de...
Svar
0
· Visningar
153
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Flera timmar per dag sju dagar i veckan i stallet och på hästryggen. Nu börjar det ge resultat för Selma Lundberg. 15-åringen från...
Svar
0
· Visningar
101
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka