SM kval dressyr YR

J

JG_Dressyr

Är det någon som vet hur man kvalar till SM i dressyr som YR/Senior? Hur många starter med hur mkt procent i vilket program ska genomföras? Hittar ingen sån tråd här.. rätta mig om jag har fel. :)

Sv: SM kval dressyr YR

YR:
Lägst 64 procent i minst två ritter i FEI:s Lagtävlansprogram för Unga Ryttare (FEI:s Prix S:t Georges), Msv A:1, FEI:s Mästerskapsprogram för Unga Ryttare eller högre klass, vid lägst regional tävling.
OBS! Kvalifikation kan ej ske i kür.
Ekipage som startat Grand Prix, Grand Prix Special eller Grand Prix Kür får ej deltaga.

Senior:
Startberättigade är ekipage som under innevarande eller föregående år uppnått minst 62,00 % i Grand Prix eller Grand Prix Special (ej Kür) på nationell eller elittävling.

Tack så jättemycket! Vilka krav dom har.. bara att sikta högt då :)

Lycka till! Ska försöka mig på att rida över 60% själv ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I dag lördag rids kvalen i lag-SM i dressyr, där 16 lag gör upp om medaljerna. Arrangör är Linköpings Ryttarsällskap och tävlingen äger...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Gunnar
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
393
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 506
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
883

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka