Leta upp någon medryttarhäst i så fall? Så du har en annan att fokusera på?Haha, nä. Oavsett så finns inte ekonomin för häst alls just nu. Och kommer troligen inte göra på några år framåt heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Leta upp någon medryttarhäst i så fall? Så du har en annan att fokusera på?Haha, nä. Oavsett så finns inte ekonomin för häst alls just nu. Och kommer troligen inte göra på några år framåt heller.
En tanke bara. Men kanske kan du bli tex medryttare sen på samma häst?Ja, att jag kommer komma över den är jag helt säker på. Men frågan är om det går så bra när jag jobbar i stallet hästen står i. Och kommer hantera hästen de dagar jag jobbar, vid insläpp och fodring.
En tanke bara. Men kanske kan du bli tex medryttare sen på samma häst?
Leta upp någon medryttarhäst i så fall? Så du har en annan att fokusera på?
Det är jobbigt när man har hittat hästen med H och inte kan köpa.
Men hur många vill köpa en häst som måste stå kvar i samma stall? Jag tror inte att det blir jättelätt att hitta en sådan köpare. Själv skulle jag dra öronen åt mig direkt, behöva stå kvar och känna mig granskad i sömmarna och ha ångest för varje litet misstag jag gjorde. Nej tack.
Stallägaren som äger hästen?
Så du har inte råd att köpa den nu oavsett om du får flytta den eller inte?
Jag tycker du ska överväga medryttaralternativet igen. Då får du hålla på med drömhästen men slipper det ekonomiska ansvaret.
Kom över det.
Köp inte hästen.
Förslagsvis byter du perspektiv och är tacksam för att du fått träffa den och spendera tid med den i stället för bitter över att du inte kan äga den.
Håller med, jag tycker inte ägandet i sig är så viktigt. Hästar är individer med egen personlighet och liv och det ju det som gör att man känner vissa hästar blir speciella och med hästen som en vän spelar det juridiska ägandet inte så stor roll om man ändå har tillgång till den tycker jag.Så du har inte råd att köpa den nu oavsett om du får flytta den eller inte?
Jag tycker du ska överväga medryttaralternativet igen. Då får du hålla på med drömhästen men slipper det ekonomiska ansvaret.
Håller med, jag tycker inte ägandet i sig är så viktigt. Hästar är individer med egen personlighet och liv och det ju det som gör att man känner vissa hästar blir speciella och med hästen som en vän spelar det juridiska ägandet inte så stor roll om man ändå har tillgång till den tycker jag.
Absolut, ingen mening med att bygga upp drömslott på förhandVi får väl se vad det blir för köpare. Man ska ju passa ihop med ägaren också.
om det nu blir någon ny ägare?Fast jag vet ju knte ens om nya ägaren kommer vilja ha medryttare?
Håller med, jag tycker inte ägandet i sig är så viktigt. Hästar är individer med egen personlighet och liv och det ju det som gör att man känner vissa hästar blir speciella och med hästen som en vän spelar det juridiska ägandet inte så stor roll om man ändå har tillgång till den tycker jag.