Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ätit oxa upp till 15 mg en gpng per dag några månader i sträck kände ingenting när jag slutade tvärt. Har gjort detta några ggr och jag verkar inte få utsättningsbesvärHej
Är det ngn här som har erfarnhet av bensodiazepiner -- tex. sobril/oxascand el stesolid -- o hur det är o sluta med dom?
Hur mådde ni? O hur länge o ofta hade ni tagit medicinen innan ni slutade? Trappade ni ner ngt eller slutade med en gång?
Tack för svar!
Det verkar inte varit så väldigt jobbigt för flera . Men Om man skulle få utsättningsbesvär -- hur kan dom yttra sig?...
Jag har utifrån recept tagit 225 tabletter Oxascand o stesolid under knappt ett års tid -- dvs inte tagit dagligen o ibland mer än en per dag än varje dag. Sista tiden däremot ganska ofta -- iprincip dagligen -- mot tidigare. Har slutat tvärt. Kan det kanske iaf vara tillräckligt för ev utsättningsbesvär?...
Letar Inte vetenskap här -- försöker bara få ngt grepp om min nuvarande situation. Uppskattar få höra andras kunskap o erfarenheter! Ffa eftersom man hört endel om tillvänjningsrisk osv. gällande just dessa mediciner.