Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det rekommenderas inte att man lägger i fryst mat pga risk för bakterietillväxt. Men en hel tinad kyckling kan du absolut tillaga i slökokarenKan jag stoppa en hel fryst kyckling i slowcookern?
Okej, då måste jag planera lite mer, tack!Det rekommenderas inte att man lägger i fryst mat pga risk för bakterietillväxt. Men en hel tinad kyckling kan du absolut tillaga i slökokaren!
Det rekommenderas inte att man lägger i fryst mat pga risk för bakterietillväxt. Men en hel tinad kyckling kan du absolut tillaga i slökokaren!
Fast det kanske är skillnad på just kyckling och annat kött då?Fast det där undrar jag lite över. Då skulle man knappast kunna göra en tjälknöl i ugnen. Och det verkar skilja sig åt mellan olika bruksanvisningar och modeller.
Blir lutfisk gott så måste slowcooker verkligen vara en sån mirakelmaskin som det framstår här i trådenUndrar om lutfisk blir gott?
Hel färsk kycklingIgår fick jag en Crock-Pot I födelsedagspresent
Men i jakten på recept blir jag bara förvirrad och får beslutsångest.
Hittar mest recept på engelska och i de flesta verkar det vara flera moment?
Jag trodde tanken var att man slänger i allt på en gång?
Kan man slänga i frysta saker, eller måste det vara tinat/färskt?
Någon som sitter inne på nåt enkelt recept, gärna med få ingredienser eftersom vi knappt har nåt hemma
(jag har tummen mitt i handen vad gäller matlagning och behöver exakta recept att följa..)
Det måste testas, tack! Lägger du i kycklingen fryst?Hel färsk kycklingSilade av buljongen på slutet och hade i grädde. Går att koka med potatis, så har du allt i ett gryta! Likt detta recept! https://lindalagerstrand.wordpress.com/2016/09/25/crockpot-vitloks-och-citronfylld-kyckling/
Jag hade en färsk kyckling.Det måste testas, tack! Lägger du i kycklingen fryst?
Kalops, kanske?Igår fick jag en Crock-Pot I födelsedagspresent
Men i jakten på recept blir jag bara förvirrad och får beslutsångest.
Hittar mest recept på engelska och i de flesta verkar det vara flera moment?
Jag trodde tanken var att man slänger i allt på en gång?
Kan man slänga i frysta saker, eller måste det vara tinat/färskt?
Någon som sitter inne på nåt enkelt recept, gärna med få ingredienser eftersom vi knappt har nåt hemma
(jag har tummen mitt i handen vad gäller matlagning och behöver exakta recept att följa..)
Den ska jag testa!Gjorde den här idag https://yupitsvegan.com/slow-cooker-tofu-tikka-masala/ , blev kanon. Trodde tofun skulle bli sönderkokt och svampig men blev jättebra![]()