Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
mitt sto har jättelite och sliten svans, vad ska jag göra?? finns det något fodermedel man kan ge henne???Och hon har ett öga som rinner jättemkt, ska jag badda det med ljummet vatten?
Låt svansen vara och om du när du någon gång då och då vill reda ut den häll i mängder med glansmedel innan du borstar i den, låt det sitta ett tag och var försiktig med borsten börja nedifrån och red ut den.
Min ena har en tunn och eländig svans, men den har blivit betydligt snyggare. Jag har den alltid ren och urtrasslad med mycket pälsglans i! Foxfire är absolut bäst. När det är lerigt och äckligt i hagarna så ha svansen flätad!
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Trädgård & Växter Råttor gräver hål flera meter före byggnader, så jag har brukat gå runt huset och titta för att stoppa ner stora stenar och packa hårt i...