Slips-tips!

Jag hade nog valt en smal svart, bara. Men det kanske inte är ett så roligt svar. ;)

A la sånhär:
https://fyndiq.se/product/6468390-s...gclid=CLCZjuK74tECFUvPsgodNQ0Lsw#&gid=1&pid=1

Har varit inne på samma spår, men tror inte att sambon hade gillat kombon :meh:

Har hört att man inte ska ha ljus slips till mörk skjorta? Men den var väldigt fin!

Typ vilken som helst! :D

Jättefin knallig blå färg på skjortan :love:
Beroende på resten av kläderna så hade jag kanske valt en enfärgad slips, kanske i en annan nyans av blå.
Visst är den fin! :love:
Men jag inser att jag är bättre på att matcha schabrak än slipsar...

Jag tycker man ska ta det som är snyggt i ens egna ögon. Om man nu inte begår något etikettsbrott på kungabröllop. Där kan man väl följa med strömmen kanske.

Jag tycker man ska ta det som är snyggt i ens egna ögon. Om man nu inte begår något etikettsbrott på kungabröllop. Där kan man väl följa med strömmen kanske.
Det håller jag med om! Men jag har så svårt att se vad som är en bra kombo och då var "regler" en bra riktlinje för vad som kan passa.

Är det han eller du som ska ha den? Om det är han så låt honom välja själv, jag skulle inte gilla om min sambo valde vad jag ska ha på mig.

Då hade jag faktiskt viljat se kombinationen i butik. Det gör jättemycket att lägga ut slipsen på skjortan. I butik brukar de också vara bra på att hjälpa till med valet, utifrån andra förutsättningar.

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
4 088
Senast: JennyLz
·
Utrustning Har ett knivigt problem här nu som jag hoppas Buke-folket kan hjälpa mig med. Till att börja med så har jag varit tillbaks i Sverige nu...
Svar
2
· Visningar
1 316
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Hejsan allihopa, jag har vart i sadelträkset alldeles för länge och blir galen snart. Jag har anlitat ett par sadelprovare, fått hjälp...
2
Svar
21
· Visningar
3 130
Senast: mily
·
Hemmet Fick ett par gamla Öglan stolar av pappa, och de skulle behöva lite kärlek överhuvudtaget. Funderingarna gick först om att måla dem...
Svar
18
· Visningar
8 699
Senast: Solvira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama