slickar sig där nere hela tiden, eller ofta iaf!

O

oh_darling

någon mer som har en katthona som rengör sig ovanligt mycket "där nere"? min har gjort det nu i flera år och jag fattar inte det beteendet bara... kan hon ha cancer eller nått där?

Nej, jag tror det är fullt normalt. Hon är väl lite extra renlig.
Sålänge hon inte kissar blod eller ens blodblandat så är det nog inga problem. Eller om hon slickar sig så pälsen försvinner, då räknas det som en ovana och måste brytas.

du har inte sett om hon har typ mycket flytningar eller så? tänker på livmoderinflammation...men det kanske de inte kan ha under så lång tid utan att bli dåliga...?

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 139
Senast: ameo
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
320
Senast: Sassy
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 048
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka