Slemproppen har gått!

doglover

Trådstartare
Idag är det 8 dagar sen jag skulle ha BF.
I natt upptäckte jag att slemproppen hade gått.
Det kanske betyder att bebis kommer rätt snart då?
 
Sv: Slemproppen har gått!

Raderat......
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Slemproppen har gått!

För varje dag som går så kommer bebis snart !

Det brukar väl vara ett tecken på att det snart är dags, men jag har också hört om dem vars bebis iallafall inte kommit ut på ett par veckor (då har de inte varit överburna)
 
Sv: Slemproppen har gått!

Från när min "stall-hyresvärds" slempropp gick tills deras dotter var ute gick det nog 5-6 dagar.
 
Sv: Slemproppen har gått!

jo har jag med hört...men då har jag hört att det var någon vecka innan BF också....nu är jag i v 42....41+1
 
Sv: Slemproppen har gått!

det hoppas jag med....har väntat så länge....längat så länge... vet inte hu många nätter som man blitt lite besviken.-...men nu sken man upp!
 
Sv: Slemproppen har gått!

Min slempropp gick 2 veckor innan..... Hoppas att du inte behöver vänta så länge!
 
Sv: Slemproppen har gått!

Jag förstår inte de roliga:smirk:

Va de kul att botvid råkade va en kille? Inte så lätt å veta kanske om man har en tjej på sin avatar
 
Sv: Slemproppen har gått!

Jag skulle nog tolka det som ett tecken. "Mina" :D slemproppar har gått när förlossningarna varit igång.

Vi får hoppas att det snart är dags! :)
 
Sv: Slemproppen har gått!

spännande!
Min slempropp gick ca 2 veckor innan det blev födsel, men då var det innan bf-datum.
Hoppas det öär på gång nu så du slipper plussa!
 
Sv: Slemproppen har gått!

min propp gick ju med vattnet men dottern kom med snitt först 5 dagar senare.... proppen å vattnet gick men livmodertappen va inte ens mogen eller mjuk....

men OFTAST tyder det ju på att det är på g :banana: snart kommer bebbe ska du se!
 
Sv: Slemproppen har gått!

Jag förstår inte de roliga:smirk:

Va de kul att botvid råkade va en kille? Inte så lätt å veta kanske om man har en tjej på sin avatar

Vi, vid den här skärmen, hade iaf väldigt roligt. Finns väl en rolig historia med liknande mening i.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
2 930
Senast: Linn-Nora
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
224
Senast: falukorw
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 648
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 096
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Hypotyreos
  • Vad gör vi? Del CCII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp