slår i karleden

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare hermitage
  • Startdatum Startdatum
H

hermitage

hej mitt russ när hon springer fort slår hon på karleden fram har boots men dom hjälper. så finns det nåt annat man kan ha??

Sv: slår i karleden

Hm.. testat att lätta henne lite i fram så hon blir lite snabbare med frambenen? Alternativt tynga ner henne lite mer i bak. Testat boots i bak istället för fram? Då blir hon lite tyngre med bakbenen och hinner då kanske undan med frambenen.

Sv: slår i karleden

Skulle anda satta pasternboots pa om hon har latt att sla sig dar.
Skulle dock vaerkligen se over skoningen som enjoyable sa. Helt klart ingenstans man vill att de ska ga pa sig (vill man ju saklart ingenstans).

Liknande trådar

Hästvård Min häst har haft mkt problem med mugg senaste året men tillfrisknat. Sedan kom regnet....i veckor och mängder, som ni vet. Hagen blev...
Svar
7
· Visningar
817
Senast: skiesabove
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
829
Senast: Red_Chili
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
716
Senast: Miingla
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
717
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka