J
JustWatchMeMrBlack
Jag har en svart två årig shettlans kille som blev valack 28 april och det hela gick jätte bra och han var om möjligt piggare som nykastrerad valack. Vi hade inga som hälst svulnader eller problem men nu (15 juni) har han blivigt stel i höger bak, han böjer den inte riktigt när han går. Ej halt och fortfarande pigg och villig at springa men när man ska kratsa på börjar han sparka.
Han har uppenbarligen ont i benet(baken) inga spänningar i ryggen så det sitter bara i baksektionen.
Flexjoint vet jag är bra för leder men vad mer kan man ge som tillskott? någon som haft liknande erfarenheter?
Nu till problem nummer två han har svårt att tappa vinterpälsen, han började tidigt att släppa den enorma fällen men nu ser han mest bara skabbig u i pälsen, han har bara tappat bitvis och det kan vara tack vare häst nr två. Jag borstar och borstar men han släpper den inte!
B vitamin ska jag köpa som är till för att släppa pälsen men jag tror han skulle klara sig på bara det.. Mjäll har han också och det har jag ingen aaaning vad jag ska göra med
Hjälp mig få den friska, starka och skinande shetiis han är från insidan och ut
http://archive.pixbox.se/pic/pic_dl.php?pic_id=30444345&disposition=inline
Han har uppenbarligen ont i benet(baken) inga spänningar i ryggen så det sitter bara i baksektionen.
Flexjoint vet jag är bra för leder men vad mer kan man ge som tillskott? någon som haft liknande erfarenheter?
Nu till problem nummer två han har svårt att tappa vinterpälsen, han började tidigt att släppa den enorma fällen men nu ser han mest bara skabbig u i pälsen, han har bara tappat bitvis och det kan vara tack vare häst nr två. Jag borstar och borstar men han släpper den inte!
B vitamin ska jag köpa som är till för att släppa pälsen men jag tror han skulle klara sig på bara det.. Mjäll har han också och det har jag ingen aaaning vad jag ska göra med
Hjälp mig få den friska, starka och skinande shetiis han är från insidan och ut
http://archive.pixbox.se/pic/pic_dl.php?pic_id=30444345&disposition=inline