vaggvisa
Trådstartare
Köpte en liten kattunge (som inte är så liten längre) i slutet av augusti nu när jag flyttade hemifrån. Nu är det så att jag kommer bo hemma lite under vissa helger och under jullovet. Vi har en katt hemma också och nu ska vi se hur de fungerar ihop. Katten hemma har bott där i 18 år så det är ju verkligen hennes hem. Den gamla katten hemma är en steriliserad hona och min är än så länge en okastrerad hane.
Har ni erfarenheter att dela med er av hur det gått för er, hur ni gått till väga osv så blir jag jätteglad!
Vi tänkte att det borde ju vara smartast att försöka vänja dom vid varandra när han är så liten som möjligt så han kommer nog med hem i helgen så får vi se vad som händer.
Lite bonusbilder, tror inte jag visat nån av dom förut så de får slinka in på bild också
Gammelkatten hemma
Min lilla söta!
Har ni erfarenheter att dela med er av hur det gått för er, hur ni gått till väga osv så blir jag jätteglad!
Vi tänkte att det borde ju vara smartast att försöka vänja dom vid varandra när han är så liten som möjligt så han kommer nog med hem i helgen så får vi se vad som händer.
Lite bonusbilder, tror inte jag visat nån av dom förut så de får slinka in på bild också
Gammelkatten hemma
Min lilla söta!