Slapp köra bil

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag slapp jag köra bil helt och hållet och kunde jobba hemma hela dagen. Det bidrog ju också till att jag kom ikapp med sömnen jag missade i tisdags så jag vaknade utvilad. Riktigt skönt faktiskt.

En sak har jag i alla fall kommit underfund med idag. Jag måste lära mig hur man får tyst på en person med mundiarré så att man kan avsluta samtalet. Det ringde en sådan person idag och pratade bort 20 minuter för mig. Förvisso var det jobbrelaterat, men ett lågprioärende. Jag har massor av annat att göra som är viktigare och som jag helst måste vara klar med i morgon eller senast måndag och det känns lite tajt.

Framåt kvällen hann jag med en liten promenad. Synd att det mörknar så tidigt nu. Det var så gott som mörkt när jag kom tillbaka och det kändes inte helt bekvämt. Jag känner en del obehag inför det faktum att jag faktiskt bor i ett vargrevir även om jag inte vet ifall det finns några här för tillfället.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 375
Senast: Sirap
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Min semester har börjat och jag har sett fram emot att få åka med husvagnen till skåne och hälsa på lillsyrran. Dessvärre har jag ingen...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: Magiana
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 811
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar