• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Ponnytravare
  • Startdatum Startdatum
Sv: Slagrem

Det ska i alla fall inte se ut så här....
sgej.jpg

(hur ekipagekontrollanten kunde låta denna starta begriper inte jag...)

Det är ju inte ekipagekontrollanten som ska lära folk sela på. Vad i reglementet bryter det där mot? Är det en säkerhetsrisk förutom att slaggjorden inte fyller sin funktion?

Det ser ut som att ponnyn håller på att vända och att slaggjorden sitter fast i ryggstycket som därför dragits åt sidan.

ponnyn håller inte på att vända, det satt sådär hela tiden... ryggstycket är också för långt och fyller ingen som helst funktion,
det kanske inte strider mot reglementet, men ser ju bedrövligt ut och det fanns fler lösa remmar på den ponnyn:
remej.jpg

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Trav Jag undrar hur man får en travare att galoppera i vagn då han kan galopp i ridningen, från marken osv men i vagn när jag säger kommandot...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Kamomilla
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: Pegasus63
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Travaren Evartti har nu tjänat sammanlagt 1 156 145 euro i prispengar på sina lopp. Det är mer än den legendariska Viesker vann under...
Svar
0
· Visningar
94
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur