Har alla barn det? Jag tycker att Sebastian har plåster på sig hela tiden numera.. Vänder jag ryggen till så lyckas han alltid att slå sig på något, och det blir gärna skrapsår/märken/blödande sår av det hela. Nyss så skulle jag slänga sopor, medan han var så nöjd med att leka lite själv på golvet. Går dom ca 5-6 metrarna till dörren, och öppnar locket till soptunnan. Hinner inte mer än att nästan få i påsen innan jag hör ett illtjut, och hittar Sebastian under en köksstol med tårarna sprutandes och blodigt ögonbryn. Som tur var så var det bara en liten reva, men det såg betydligt värre ut innan jag tvättade rent det
Hur ska man göra för att dom inte ska slå sig halvt fördärvade om man bara tittar bort en sekund? Är Sebastian ovanligt klättrig och aktiv, eller har ni andra också gjort av med mängder av plåster?
Han är 9 mån gammal nu, och klättrar på allt samt går längs möbler och kryper så snabbt så att han borde få fortkörningsböter
Nåja, det är tur att han är hemskt söt i sina Bamse-plåster i alla fall
Hur ska man göra för att dom inte ska slå sig halvt fördärvade om man bara tittar bort en sekund? Är Sebastian ovanligt klättrig och aktiv, eller har ni andra också gjort av med mängder av plåster?
Han är 9 mån gammal nu, och klättrar på allt samt går längs möbler och kryper så snabbt så att han borde få fortkörningsböter
Nåja, det är tur att han är hemskt söt i sina Bamse-plåster i alla fall