När jag hittade hit för evigheter sedan fanns U, ÄU och S. Undrar om inte även YU (tror jag det hette) fanns då eller om det kom lite senare?
Jag var iallafall tweenie/ung tonåring, och hängde bara på U. ÄU och S verkade så vuxet och milslångt över min nivå.
Med det sagt, så tror jag att de yngre besökarna nog ändå redan är lite avskräckta av ungdom som ju nu har "gränsen" vid 24 år. För en ung tonåring är det en jättevuxen person som man kanske inte vågar diskutera så mycket med. Jag tror att om buke vill ha även en yngre publik, så är det bättre med ett forum för yngre barn/tonåringar t.o.m. 18 år ungefär och ett för alla äldre, från unga vuxna till pensionärer.
Om de yngsta medlemmarna inte "är så viktiga" (missförstå mig rätt!) tror jag på en ihopslagning då jag tycker trenden nu verkar vara att ungdomar letar sig in på senior och seniorer hänger kvar på ungdom iallafall. Många trådar är ju ungefär samma, fast mer skola och pojk/flickvän på ungdom vs. mer jobb och sambo på senior.
Med en ihopslagning kanske lite fler prefix vore en idé, så att man kan välja om man vill läsa specifika "vuxentrådar" eller "ungdomstrådar", eller sånt som rör alla t.ex. politik, smink, ulvlekar och sånt.