Slå ett slag för...

Sv: Slå ett slag för...

Jag slår oxå ett slag för sjukhagar som är grusade! min stackare hade fått trampa runt i massa lera i fyra veckor, om det inte vore för våran stora grusplan.

Små grushagar kan vara jätte trissta. Men skall dom användas som sjukhagar är dom nog så vicktiga (i allafall vinter tid)

Jag slår idag ett slag för den underbara kiropraktorn vi var hos igår, "hela familjen". Häst o hund var krya och han fixade min nacke. Han kändes gedigen på något vis. Och summa för kalaset: 350 kr :banana:

Jag vill slå ett slag för respekt mellan hästmänniskor!

Allt för ofta blir det skitsnack och osämja, konstiga blickar och utfrysning p.g.a att man inte har samma åsikter när det gäller hästhållning.
Jag skulle vilja att man kunde respektera varandra trots att den ena rider hoppning och den andre western. Att hästen mår bra är väl huvudsaken? :idea:

Spiltan! Bästa vännen till mig iaf! Lätthanterliga hästar som du i princip kan binda upp precis var du vill!

Håller med fullt ut, tycker det kan bli mycket skitsnack framförallt i forum här där alla får chansen att vara "anonyma experter".
Slår ett slag för eftertanke, tänk först tala sen... =)

Allt för ofta blir det skitsnack och osämja, konstiga blickar och utfrysning p.g.a att man inte har samma åsikter när det gäller hästhållning.
Jag skulle vilja att man kunde respektera varandra trots att den ena rider hoppning och den andre western. Att hästen mår bra är väl huvudsaken? :idea:

:bow::bow::bow:

/boccia, som rider hoppning OCH western ;)

Liknande trådar

Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 682
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 523
Senast: iNTOHiMO
·
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 029
Senast: Twirro
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 857
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.