Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr så är nog det bästa att försöka åka och prova någonstans. Köpa på nätet är svårt med väst. Men Komperdell ser ut att vara mjuka och skönt (se bara till att det är level 3 på västen)Behöver hjälp här, har en fruktansvärt obekväm skyddsväst (säkerhetsväst) och behöver köpa någon bättre. Någon som har tips på vad jag ska leta efter då jag bor på landet utan hästaffärer att åka runt och prova i.
Ska vara till FT.
Jag skulle också säga att det tyvärr nog är så att det bästa är att åka och prova. När jag köpte säkerhetsväst senast så åkte jag och testade, och den som innan hade verkat bäst/bekvämast enligt många (RaceSafe, jag ville ha en traditionell säkerhetsväst) var inte den som jag faktiskt tyckte var bekvämast när jag testade (istället var det ett billigt märke som jag mot förmodan tyckte var bekvämast).Behöver hjälp här, har en fruktansvärt obekväm skyddsväst (säkerhetsväst) och behöver köpa någon bättre. Någon som har tips på vad jag ska leta efter då jag bor på landet utan hästaffärer att åka runt och prova i.
Ska vara till FT.