Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Förbereder inför bete nästa sommar... Har en häst som har 4 vita ben och får mugg efter 2 dygn på bete Vet och jag tror att det har med växter hon äter+ solen. Går hon i hage med högt gräs så blir hon bättre. Så till min fråga finns det skydd som kan sitta på dygnet runt??
Skulle nog inte ha skydd på dygnet runt... skulle nog hellre ta in en stund i så fall. Men om du vill ha heltäckande skydd så kolla med westernbutiker, de brukar ha kombiskydd som går ner som boots.
*KL*
... med HÖG faktor! Helosan sol är för ofta alldeles för lågt. Använd en kräm avsedd för barn istället, de brukar ju dessutom vara vattenfasta och hyfsat "sandsäkra" (påstås det iaf).
Min ponny hade samma problem innan, om den redan har fått lite mugg skulle jag rekomendera att du tar lite alovera kräm och blandar ut det med solkräm. solkräm för barn brukar vara bättre än den vanliga solkrämen. Detta fungerade på min ponny
Foder & Strö
Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra.
Vi har en lite låg kvot (5) och...
Hundavel & Ras Bara för att en hund kan ha massor av energi vid exempelvis träning så betyder det inte att den automatiskt blir jobbig av att inte få...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.