Skulle vilja veta vad ni tycker om Veredus Piaffe Evo Xflex skydden!

Fashionistan

Trådstartare
Jag skulle som rubriken säger vilja veta vad ni dressyrare ;):D tycker om Veredus Piaffe Evo Xflex skydden! :laugh:

Detta skall ju vara en extra utvecklad utgåva som ger ännu lite mer skydd. Jag gillar orginalet också men man tackar ju inte nej till ett par som är exakt likadana, bara det att dom ger mer skydd, eller vad tycker ni?
(Eller är det mer skillnad?!)

Jag har en blivande hopphäst men kommer givetvis att rida dressyr eller allmän skolridning om man så vill kalla det.
Och då vill jag naturligtvis ha ett par skydd som är så bra som möjligt då jag hatar att linda.

Tack!

Sv: Skulle vilja veta vad ni tycker om Veredus Piaffe Evo Xflex skydden!

Jag är också sugen på Xflex! Har hittat dom i Tyskland för 1000 kr/par. :laugh:

Nice! :D:D

Dom verkar ju som sagt vara identiska med orginalet som kom först men ännu mer utvecklade, låter ju kanon i mina öron! :laugh:

Men dom är ju mycket billigare än Evo Piaffe. Hur kommer det sig? Iofs så är det ju väldigt bra, men konstigt. :D

Jasså? Det visste jag inte, då kanske man ska ha orginalet ändå?

Dessa kanske rent av är sämre? :confused:

Står bara att dom är för extra känsliga hästar, men att det skall vara samma skydd.

Materialet i just dom kanske är billigare men lika bra? :confused: ;) tyckte att det lät ofantligt dyrt för ett par skydd i mina studentöron iallafall :angel: :D

Liknande trådar

M
Anläggning Och är hyran rimlig? Ett mindre stall om 6 boxar. Boxarna uppfyller krav för de mått en normalstor häst kräver och ganska högt i tak...
Svar
19
· Visningar
2 357
Senast: Hannapirat
·
Ridning Som ni kanske läst i en annan tråd här på forumet, Från "smygskritt" och "mockasintrav" till piaff, har jag kommit en bit längre i...
Svar
10
· Visningar
1 406
Senast: emindy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Valp 2024
  • Liten fodertunna?