T

Tarzzan

Vad är det för skillnad på en laser skrivare och en bläck skrivare?

Skall köpa en skrivare som kan scanna och skriva ut fotton.
Vad rekomenderar ni?
Max pris 1000:-

Sv: Skrivare

De förstnämnda använder laser (och färgpulver) och de sistnämnda bläck...

För foto rekommenderas bläck. HP, Epson eller Canon är väl de som är att föredra. Gillar HP personligen (bläcksnål...), men mellan de tre märkena är det väl mest en smaksak.
En skrivare kan inte scanna, så vill du göra det får du köpa en scanner också. (Eller en s.k. multifunktionsenhet, vilket kort sagt betyder att man får en sämre skrivare och scanner till högre pris men tjänar lite utrymme.)

Tack för svaret.:bow:
Jag har inte plats för både skrivare och scanner.
Så jag vill ha en multifunktionel.

Vill du ha en maskin som kan skriva ut i färg så lär det få bli en bläckstråle. Färglaserskrivarna är lite dyrare...

/Ida

jag har en från hp,kostade ca 400:- nu har jag inga större krav förutom att det ska fungera ;)

jag skriver ut tentor,arbete,artiklar,kopierar

scannern har jag bara använt en gång scannande från en bok och de blev bra iaf

som sagt för mitt lilla mediokra psyslande duger min apparat alldeles utmärkt :)
Jag är lider oxå av enoprm platsbrist så därför köptes denna av en ren chansning och den funkr å bra så :)

Förlåt trådkapet..:(
Men jaf fick en Epson skrivare av en kompis,dock utan installationsskivan!
Var får man tag på en sådan??

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
381
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Det är ju en djungel. Har kollat på laserskrivare men vill ha färg och de är så dyra. Vill kunna scanna och kopiera också. Fast kan...
2
Svar
26
· Visningar
1 581
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: Fideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Gamla hösilagebollar