Skriva-av-tråd

Q

Qyenn97

Var bara tvungen att skriva av mig lite:p
Hoppade min nya ponny idag på en pay and jump, och det gick så otroligt bra:love: Har aldrig hoppat en sån rolig ponny, vill tävla igen!!
Hoppade 90-1m, och var felfri i 90 cm, men la två volter i en meter då det ibland gick lite snabbt i kurvorna för min smak:angel:

Ska iallafall tävla i tingsryd nästa helg så behöver inte hålla mig så långe:p Älskar redan det lilla yret:love:

Någon annan som tävlat i helgen?Berätta:idea:

Sv: Skriva-av-tråd

vad roligt att det gick så bra! :D

jag ska iaf ut på första tävlingen nu i helgen, ska bli jätte roligt, hoppas killen min sköter sig det är första tävlingen för terminen så kan tänka mig att han är lite av den heta typen då, valde iaf att börja med L:C och L:B på regiunal nivå, sedan blir det L:B och L:A osv :D det är såå skojj! :love:

va kul..visst är de den ponnyn du köpt nyligen.. irländaren ,skimmel?

Själv ska jag årsdebutera i helgen. ska hoppa hela 50 cm med en 4 åring som ska göra sin första start.
Övade lite igår o de kan nog gå bra... bara styrningen funkar!!

ja visst är det den:love:
Okej hoppas det går bra, gör det säkert:D

Jag har tyvärr inga bilder från när jag hoppade honom:cry: Har ju ingen digitalkamera:mad:
Men lägger in den bilden jag har på avataren:love:
bild018.jpg

Jag tävlade också i helgen! :)
Var bara iväg med min "nya". Unghästen ska sättas igång så hon fick inte följa med :D

2:a i 1.20 och ett pet i 1.30, hon var suuperfin! Matte blev som vanligt lite för ivrig när det är tidshoppning och missade att att få upp hästen på bakbenen i svängen. :angel:

Vinn eller försvinn heter det väl :devil:

Åhh vad bra:D Ja bakbenen får ju icke glömmas:angel: Nu blev jag verkligen tävlingssugen:D Siktar du på SM i år?:)

Ja det är ju alltid ett mål, men jag siktar nog främst på inomhus :D
Annars måste jag upp i 1.40 snart och jag har bara startat 3 1.30 än så länge. :p Har ju inte haft henne så jättelänge. Hon går också som 7-års sto så det är ju inte så bråttom heller. :)

jaha okej, är hon bara 7 år? Trodde hon var äldre:) Eller går hon bara som sjuåring?

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 112
Senast: zarmino
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: Freazer
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 213
Senast: Freazer
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 299
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka