Skrapning...

Krusan

Trådstartare
Nu gick det så illa att jag var tvungen att göra en skrapning efter en MA. Nu undrar jag hur ni mått efter skrapningen?

Är lite nojjig att råka ut för komplikationer eftersom jag ska flyga hem till Australien på söndag. Igår dagen efter skrapningen hade jag inga smärtor och endast små flytningar. I dag så blöder det mer och jag har typ mensmärtor. Ska man ringa sjukrådgivningen och fråga?

//Krusan

Sv: Skrapning...

För mej var det inga problem. Jag lyfte iofs inget tungt på typ två veckor. Blödde väl i tio dagar ungefär.

Ring ändå för att vara säkrare tycker jag. Tar du arnika? Finns i droppar och jag tog dem efter mitt mf, hjälpte läkningen.

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 726
Senast: Fraegd
·
Katthälsa Behöver egentligen mest skriva av mig lite, djursjukhuset det gäller har alltid varit underbara på alla sätt och vis men nu verkar något...
Svar
2
· Visningar
1 912
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 562
Senast: AlmostEasy
·
Katthälsa Mina tre huskatter och jag ska förhoppningsvis på nya äventyr tillsammans, då jag kommit in på en utbildning i England till hösten. Igår...
Svar
16
· Visningar
5 529
Senast: Millz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama