Skräckhistorier

sovomduvågar

Trådstartare
Hej!
Jag har precis startat en ny youtube kanal där jag läser upp mina egenskrivna skräckhistorier (95% av dom är mina egna iaf).
Jag skulle vilja ha massa tips om läskiga teman som jag kan skriva om, hittills har jag lagt upp videos om seriemördare, getmannen och stalkers men har lite idétorka. Funderar på lite paranormalt i nästa video i alla fall.
Vilken är den absolut läskigaste skräckgenren du vet?

Hej!
Jag har precis startat en ny youtube kanal där jag läser upp mina egenskrivna skräckhistorier (95% av dom är mina egna iaf).
Jag skulle vilja ha massa tips om läskiga teman som jag kan skriva om, hittills har jag lagt upp videos om seriemördare, getmannen och stalkers men har lite idétorka. Funderar på lite paranormalt i nästa video i alla fall.
Haha jag hade precis en tanke på det här imorse att starta en tråd där folk la in och berättade sina (för dom) verkliga händelser. Men jag vågade inte för jag hade inte vågat läsa tråden själv och blockerat den för jag är så lättskrämd, men väldigt nyfiken 👀

Hej!
Den absolut skräcken är spökbarn, suspekta grejer i hus, skuggor, mörka hörn..när en låda tex är öppen när jag inte kommer ihåg att jag öppnade den, ger mej snudd på hjärtattacker...vilken genre det är vet jag dock inte. lågintensiva saker som det händer mycket men ingenting i.

• Gilla
Reactions: Sel
Haha jag hade precis en tanke på det här imorse att starta en tråd där folk la in och berättade sina (för dom) verkliga händelser. Men jag vågade inte för jag hade inte vågat läsa tråden själv och blockerat den för jag är så lättskrämd, men väldigt nyfiken 👀
Jag tänkte faktiskt göra en sån video då jag vart med om några riktigt konstiga och läskiga händelser, tack snälla för tips! Kan ärligt säga att jag är världens fegis så vet egentligen inte varför jag tycker om att skriva skräckhistorier så mycket, blir seriöst rädd av mina egna påhittade historier oftast! xD

Den absolut skräcken är spökbarn, suspekta grejer i hus, skuggor, mörka hörn..när en låda tex är öppen när jag inte kommer ihåg att jag öppnade den, ger mej snudd på hjärtattacker...vilken genre det är vet jag dock inte. lågintensiva saker som det händer mycket men ingenting i.
Tusen tack superbra tips! 🙈

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 218
Senast: Edla
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 160
Senast: bollen__
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 762
Senast: Hedinn
·
Ridning Hej, jag vet att det finns 1000 trådar om detta, men skulle ändå vilja ha lite egna svar så jag lägger upp en ny :) Jag ska köpa min... 2
Svar
32
· Visningar
2 872

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka