Skötväska - stor!

Koltinna

Trådstartare
Eftersom att jag alltid ska ha med min tusen saker i skötväskan så måste jag nu köpa en större. Så nu vill jag ha tips från er.
Helst inte super dyr. Många fack helst. och gärna lite snygg :)

Sv: Skötväska - stor!

Ja, det var jag som frågade samma sak=)

Jag hittade en fantastisk skötväska på storken i gbg (babyproffsen). Den heter Ryco och ser ut såhär

http://www.worldwise.se/sv/tes/ryco.aspx (Deluxe Everyday Messenger Bag)

Allt får plats i den, det finns kyl/värmfack och en massa småfack om man behöver det, och stort fack för allt man vill stoppa ner. Jag är SÅ nöjd! Köpte den på en babyproffsenaffär för 700kr.

//Julia

Liknande trådar

Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
841
Senast: Mia_R
·
Fritid Hej Letar efter en lampa att ha i min microcamper (läs bilen). Den behöver gå på batterier och inte vara så stor. Jag vill hemskt gärna...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: jemeni
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
471
Senast: Fetaost
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?