Skötväska på nätet?

fiaskurken

Trådstartare
Den här tjockisen ORKAR inte ge sig iväg till stan och leta, finns det några bra sidor på nätet? Jag är inte ute efter någon dyr väska, har tänkt mig max 3-400 kr. Finns det ens i den prisklassen? Har kollat runt på tradera men har hitills inte hittat nåt intressant, och nu känns det som om det verkligen börjar bli dags att fixa det sista...:crazy:

Sv: Skötväska på nätet?

Nu hör ju jag inte hemma här egentligen och kan ju inget om detta men i brist på annat så kollade jag runt lite :p
Hittade denna

349 kronor
saddlebag_greencamo_hres.jpg

saddlebag_red_hres.jpg

Tradera. Du kan ju få en skip hop för halva priset där,
Jag tror det är bättre att köpa en märkesväska begagnad än nåt blligt krafs som inte håller. Isf skulle man ju lika gärna kunna ta en tygkasse.

Min skötväska gav jag 120 spänn för på ullared:D
det har hållit över all förväntan,och blivit duktigt misshandlad stundtals:o

Fast köper man i affär så kan man ju klämma o känna lite på väskan först :).

Det hade varit intressant, men nu lyckades jag vinna en emmaljunga på tradera för 300 kr. Har ingen aning om ifall jag gjort bort mig eller inte, verkar egentligen rätt dumt att köpa en begagnad för 300 pix som jag inte ens har klämt och kännt på:)

Min skötväska gav jag 120 spänn för på ullared:D
det har hållit över all förväntan,och blivit duktigt misshandlad stundtals:o

Hade också en Ullared-väska sist, men dragkedjan gick sönder till slut. I Love Gekås:love: Har tyvärr väääldigt många mil dit!

Tradera. Du kan ju få en skip hop för halva priset där,
Jag tror det är bättre att köpa en märkesväska begagnad än nåt blligt krafs som inte håller. Isf skulle man ju lika gärna kunna ta en tygkasse.

Jag skulle lätt kunna ta en tygkasse om den gick att hänga på vagnen:laugh:

Jag har använt vanliga ryggsäckar. Hade en större när jag bara hade ett barn än jag har nu när jag har 2 blöjbarn.
Den är perfekt nu när jag ska på öppna förskolan som ligger på andra våningen med flera trappor att ta sig upp för. Den går ju att hänga på vagnen oxå.

Jag köpte en Ryco Boho på onetex.se för 300 inkl frakt. Den har inte kommit än så vi får se hur stor den är. Tror den ska vara skaplig. Finns också akta graco på toyland.se för 199 + frakt!

Jag köpte min på Ellos, den är rosa och mörkgrå och är bra!
Har en ficka med folie på insidan om man vill ha med nåt varmt eller kallt, håller väldigt bra tycker jag.

Du kan få köpa min om du vill! :)

Babyshop.se men kanske kostar en del

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 614
Senast: miumiu
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 934
Senast: linnsan
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 475
Senast: escodobe
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 546
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V