T
Tie
Under vintrarna är vi ofta upp i fjällen och kör skoter. I dagsläget sitter vovven i pulkan när vi ska någonstans (vissa gånger springer hon bredvid!) Hon älskar dock att sitta framför på skotern när man kör, men det lever ju om rätt rejält så vi försöker att inte ha henne där så mycket även om hon vill. Tror hon känner av avgaserna mer när hon sitter i pulkan.
Hur gör ni när ni kör skoter med vovven? Finns det några bra sätt att skydda hörseln så att hon kan sitta framför mig på skotern? Typ öronproppar eller nått? Skulle de fungera?
Funderar i sådana fall på att fixa en sele så att hon sitter fast i mig när jag kör.....hur det skulle fungera i praktiken har jag ingen aning om, men jag tycker att det borde funka!
Hur gör ni när ni kör skoter med vovven? Finns det några bra sätt att skydda hörseln så att hon kan sitta framför mig på skotern? Typ öronproppar eller nått? Skulle de fungera?
Funderar i sådana fall på att fixa en sele så att hon sitter fast i mig när jag kör.....hur det skulle fungera i praktiken har jag ingen aning om, men jag tycker att det borde funka!