Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag använder Redback, https://redback.se/.Finns det några skor, typ jodpurs, med stålhätta som funkar att rida i? Kom gärna med tips! Måste börja bli lite rädd om mina misshandlade fötter.
Finns det några skor, typ jodpurs, med stålhätta som funkar att rida i? Kom gärna med tips! Måste börja bli lite rädd om mina misshandlade fötter.
Är det bara jag som inte kan gå i Ariat? Det känns som att jag går i högklackat och det blir vingligt och ostadigt.Ariat Heritage finns med stålhätta. De är stela i början men går ganska snabbt att gå in, och sedan är de utan tvekan de mest bekväma stålhätteskorna jag haft på mig
Hahah, den känslan har jag aldrig upplevt! Jag går milen i mina utan minsta problem eller ont i fötterna.Är det bara jag som inte kan gå i Ariat? Det känns som att jag går i högklackat och det blir vingligt och ostadigt.
Har ett par som jag enbart har när jag rider bara för att de är snyggare, byter sedan direkt till andra skor när jag ridit klart
Imponerande!Hahah, den känslan har jag aldrig upplevt! Jag går milen i mina utan minsta problem eller ont i fötterna.
Älskar Ariat, sitter som handen i handsken, fast på fötternaÄr det bara jag som inte kan gå i Ariat? Det känns som att jag går i högklackat och det blir vingligt och ostadigt.
Har ett par som jag enbart har när jag rider bara för att de är snyggare, byter sedan direkt till andra skor när jag ridit klart