skor med snörning??

C

clarence_1905

får man ha ridskor med snörning på lokal dressyrtävling om man har shortchaps i samma färg över?? eller måste det vara jodphurs??

Sv: skor med snörning??

Tjatar om mitt TR igen....;) I TR II mom 217 citerar:
"Vid lokal tävlilng får ridstövlar bytas mot jodphursskor och shortchaps utan fransar"
Med jodphursskor tar jag för givet att de menar just "vanliga" jodphurs:crazy: eller?
Marija

jaa det är det jag har funderat på.. var med på en hopptävling med snörskor, ingen som sa något, men det kanske bara var tillfälligt? :confused: det känns ju onödigt om man skulle bli diskad för en sådan liten småsak.

I hoppning är det andra regler, där får du rida med skor med snörning om du vill, men inte i dressyr somsagt.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Utrustning Behöver nya stövlar -måste vara mjuka, ej ha ngn snörning & rätt billiga… Hjälp tack
Svar
5
· Visningar
653
Senast: zarmino
·
Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
260
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 447
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2