Skönaste arbetsskorna med stålhätta?

hoppsann

Trådstartare
Skulle gärna köpt Sketchers, men de är en smula för dyra. Vilka är era bästa tips?
Har Jalas nu och de är ingen hit (för). Får ont i fötterna och ryggen, trots att jag inte har på mig dem särskilt länge åt gången.
De ska vara lätta, men jag är oenig.
Önskelistan är lätta skor, med bra stöd för hålfoten och gärna flexibla i sulan.
Inte som två brädlappar att gå på som det känns att jag har nu.
Snabblås är inget måste.

Bävar varje gång jag skal hoppa i skorna i nuläget.
Försökte hitta Dr Martens, då jag hade sådana för många år sedan när jag jobbade på krogen. Men de verkar inte göra skor med stålhätta längre?
 
Skulle gärna köpt Sketchers, men de är en smula för dyra. Vilka är era bästa tips?
Har Jalas nu och de är ingen hit (för). Får ont i fötterna och ryggen, trots att jag inte har på mig dem särskilt länge åt gången.
De ska vara lätta, men jag är oenig.
Önskelistan är lätta skor, med bra stöd för hålfoten och gärna flexibla i sulan.
Inte som två brädlappar att gå på som det känns att jag har nu.
Snabblås är inget måste.

Bävar varje gång jag skal hoppa i skorna i nuläget.
Försökte hitta Dr Martens, då jag hade sådana för många år sedan när jag jobbade på krogen. Men de verkar inte göra skor med stålhätta längre?
Jag gillar Sievi!
 
@Tibialis & @Majjijann Tusen tack! Precis sådana recensioner jag letat efter. Har inte kollat in några av dem.
Hur är de i storlekarna? Är de storlekstrogna, eller skall man ta en strl mindre?
 
Skulle gärna köpt Sketchers, men de är en smula för dyra. Vilka är era bästa tips?
Har Jalas nu och de är ingen hit (för). Får ont i fötterna och ryggen, trots att jag inte har på mig dem särskilt länge åt gången.
De ska vara lätta, men jag är oenig.
Önskelistan är lätta skor, med bra stöd för hålfoten och gärna flexibla i sulan.
Inte som två brädlappar att gå på som det känns att jag har nu.
Snabblås är inget måste.

Bävar varje gång jag skal hoppa i skorna i nuläget.
Försökte hitta Dr Martens, då jag hade sådana för många år sedan när jag jobbade på krogen. Men de verkar inte göra skor med stålhätta längre?
Monitor Gold eller Solid Gear Ocean (men då med sula med hålfotsstöd) tycker jag kvalar in.
 
Jag gillar Sievi, Monitor och ett par till jag inte minns namnet på 😅 har otroligt breda fötter men har hittat modeller hos dem som verkligen funkar till mig trots att jag annars bara går i barfotaskor och är otroligt kräsen med skor. Ena har jag inte ens någon annan sula i utan originalutförande kändes bäst.
 
Jag gillar Sievi, Monitor och ett par till jag inte minns namnet på 😅 har otroligt breda fötter men har hittat modeller hos dem som verkligen funkar till mig trots att jag annars bara går i barfotaskor och är otroligt kräsen med skor. Ena har jag inte ens någon annan sula i utan originalutförande kändes bäst.

Hade visst skrivit upp det, var två par Monitor! Senaste heter MIG och så var det Sievi Viper 3. Nu är jag inte 100% av arbetsdagen i rörelse på betonggolv längre men labbdagar stor del på fötterna iaf och första dagen tog jag bara ett par av tofflorna de andra använder. Hade feber på kvällen och kunde knappt gå så fick offra ena paret till labbet och problemen borta.
 

Liknande trådar

Utrustning Efter att ha avverkat 2 st par av jacksons jodpuhurssko med stålhätta på vad jag tycker störkort tid undrar jag. FINNS det...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 985
Senast: Undret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp