Sko/socka för drag/cykelträning

squarepants

Trådstartare
Behöver tips på slitstarka skor/sockar som står emot vass sprängsten, vilket dom envisas med att laga grusvägarna här omkring och det är aj aj för hundtassar :( Ska vara lätta, enkla att ta av och på samt sitta på bra.

Även intresserad av om någon har mall till att göra egna, och tips på bra tyg.

Sv: Sko/socka för drag/cykelträning

Sådana som bara håller någon mil går bort, då får vi byta var och varannan dag..
Kanske får köpa en slang och testa vad hundarna säger :) Tack för tips!
Dom från Hööks blir för dyra när vi har fem hundar.

Sv: Sko/socka för drag/cykelträning

Jag köpte Gippmokks hundsockar förra vintern till min hund när det var salt på alla gator här. De är framtagna till draghundar så de ska vara slitstarka :)

Liknande trådar

Hästvård Försöker orientera mig i djungeln mellan barfota och "standardskodd" häst eftersom min häst inte riktigt fungerar inom något av de...
Svar
6
· Visningar
3 356
Hundavel & Ras Jag sitter och funderar angående rasval på nästa hund. Även fast det är säkert ett par år bort tänkte jag börja kolla upp uppfödare...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: Dino
·
Hundavel & Ras Har sökt på buke men hittade inte så mycket om rasen/raserna så jag startar en ny tråd. Nu är det så att skogstrollets sambo blivit...
2
Svar
31
· Visningar
4 935
Småbarn Nu är äldste sonen 4 år fyllda, alldeles nyss och de senaste månaderna har han fått starkare och starkare åsikter om allt. Det är mycket...
Svar
4
· Visningar
1 959
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka