Sko om.. Eller??

G

godisnunna

Hej!
Nu är det som så att jag har fått låna en häst, som var skodd när jag fick henne (18 juli). Men hon är bara skodd där fram och både jag och hästens ägare tycker att hon behöver skor där bak också nu, eftersom jag rider en del.
Men ska jag sko om skorna där fram på samma gång, eller? Jag tycker det verkar lite synd eftersom dom är helt ok men om man inte skulle sko om dom så skulle det väl bli lite krångligt i längden?
Vad tycker ni?

Sv: Sko om.. Eller??

Jag håller med, sko om hela hästen så den ligger i fas.

Sedan tycker jag inte du ska ta så stor notis till axel:s inlägg, hon har bara lite dålig erfarenhet.:p

Sv: Sko om.. Eller??

Tack allihopa! Ska kontakta hovisen imorgon! :)

Liknande trådar

Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 131
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
2 138
Senast: animalasia
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 618
Hästvård Hej, Min häst har lite sådär hovkvalite just nu och jag är lite rädd att jag kommer behöva sömma om några sömmar innan nästa skoning...
Svar
2
· Visningar
399
Senast: Tsaren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka