Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har en fundering, vi har en gammal sliten fin skinnsoffa. Kan man smörja den med vanligt läderfett? Vi har köpt på Ikea förut, men jag tycker att deras läderbalsam inte är så bra som jag skulle vilja.
Jag har tvättat vår med vanlig sadeltvål! Lät den torka och på med fett (läderfettet jag hittade i stallet). Tunt lager och sedan drog vi på semester så det fick tid att torka in...
Soffan är idag ungefär 30år så ingenting kan bli värre men den blev riktigt snygg efter behandlingen.
Kläder & Bli fin
Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Kläder & Bli fin
Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här!
Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
Hästnyheter Den där människan är inte frisk. Ingen i hans personal har förskingrat hans hästar dom som jobbat där va väldigt mån om hans hästar. Och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.