ja de finns! fast många är dem inte.! hos en travtränare där vi har några av våra hästar,där finns de en gråskimmel jätte söt! :love:

min svåger har haft 3 st, ett fölsto och hon lämnade 2 skimlar...Dictator och Clever Knight, fast det var inge vidare trevliga hästar :crazy:

oj va lik din häst va en som står på mitt stall, ruskigt lika va dom! :eek:

har hört att skimmel-travare ofta har orlovblod i sig, vet förresten att det finns en här på Buke som har en nästan vit travare

Onekligen menar jag herr Adielsson. Det är tråkig att han når en till armhålan... (inte för att någon annan levande kvinna lär ha en chans nu när han är KÄÄÄÄÄÄRRRRR....)

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
319
Senast: Unafraid
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
995
Senast: Cattis_E
·
Ridning Hej Jag har blivit medryttare på en häst. Och undrar om man kan galoppera på sand? Det är en slinga där travhästarna tränar med...
Svar
9
· Visningar
1 027
Senast: Nota
·
Avel Skimmlar har ju större risk att få tumörer/melanom/knutor. Men, ni som har bättre koll på färger och genetik än jag, är det bara...
Svar
17
· Visningar
1 309
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka