Skillnader på Krafft Groov?

roadkilled

Trådstartare
Vad är det för skillnad på Krafft Groov/ Nya Krafft Groov/ Krafft Groov 125??

Hittar ingen skillnad på dom eller är det bara så att de byter design på säckarna? :confused:

Sv: Skillnader på Krafft Groov?

Krafft Groov innehåller 9 Mj, 90 gr smbrp, 6 gr Ca, 5 gr P, 3gr Mg och 0,4 mg selen per kilo foder.

Nya Krafft Groov innehåller 10 Mj och 125 gr smbrp per kilo foder, samma innehåll av mineraler som Groov.

Krafft Groov 125 vet jag inte men skulle tro att det är Nya Grooven i ny förpackning?
//marti

Sv: Skillnader på Krafft Groov?

Man kan titta på kraffts hemsida, där finns innehållsförteckningar för alla deras produkter.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 604
Senast: Shaggy
·
Foder & Strö Jag har fått rekomenderat av kraffts foderrådgivare att de muscle up efter förra årets hö analys. Men nu har priset gått upp och en...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 000
Senast: Habina
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar