Skillnaden micklem träns

Lott12

Trådstartare
Hej! Vad är skillnaden på micklem multibridel och micklem competiton mer än att det finns flera bettlösa alternativ och kapson på multibridlet? Får man med bettclipsen med båda? Hur är reglerna för tävling, är det godkända? Jag har en islandshäst och tävlar i det.
Tack på förhand!

Ingen mer skillnad än det du nämner, tycker multibridle är rejälare läder. (Bredare remmar ect)
Vet inte hur utrustnings reglerna ser ut inom islandsvärlden, har ni inget form av TR?:)

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Ketrawzc
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
445
Senast: Pegasus63
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 541
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka