Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag förstår ju att en A-tränare är mer utbildad och så, men vad är det för olika utbildningar?
Och vad ingår när man är A/B/C-tränare?
Har googlat men hittar ingenting, iaf inte som jag förstår mig på
Så tänkte att någon/några visa bukefalister säkert har bättre koll än mig, som det brukar vara med andra ord haha
Sv: Skillnaden mellan A- B- och C-tränare i dressyr?
Det är precis som du säger olika grader av utbildning och erfarenhet. Dokumenterad sådan. Det blir så grötigt att skriva så jag länkar istället till Strömsholms kompetensbeskrivningar.
Sv: Skillnaden mellan A- B- och C-tränare i dressyr?
Tack Nu förstår jag mycket mer!
Ingen dålig bedrift att vara någon av kategorierna, men jisses vad man måste ha legat i för att klara av att bli a-tränare :O
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hundavel & Ras Pudlar behöver generellt få tänka lite åtminstone för att ha ett så bra hundliv som möjligt men inte behöver du träna lydnad på klubben...